שירות לקוחות

שירות לקוחות

כיצד נוכל לעזור לך?

שאלות ותשובות

מה הם אמצעי התשלום?

ניתן לשלם במגוון רחב של אמצעי תשלום כמו העברה בנקאית, כרטיסי אשראי כמו: ישרארכט, מאסטרכרט או ויזה עד 12 תשלומים ללא ריבית, ביט או פייבוקס.

מה הם זמני האספקה למוצרים?

זמני האספקה משתנים ממוצר למוצר. לכן זמן האספקה מצוין בכל עמוד מוצר למוצר הרלוונטי.

האם יש אחריות על המוצרים?

לכל המוצרים ישנה אחריות. האחריות משתנה ממוצר למוצר ומצויינת בעמוד המוצר.

האם ניתן לבצע איסוף עצמי?

כן ניתן לבצע איסוף עצמי עבור המוצרים. יש ליצור קשר עם מוקד ההזמנות כדי לקבל את כתובת האיסוף הרלוונטית למוצר אותו רוצים לאסוף.

היכן אתם ממוקמים?

אנחנו ממוקמים בכפר זיתים (ליד טבריה) .ההגעה בתיאום מראש!

מה הם זמני הפעילות שלכם?

בין הימים א' – ה'. בין השעות 9:00 – 17:00 ימי שישי או ערבי חג בין השעות 9:00 – 12:00 שבתות וחגים: סגור!

האם ניתן לבטל עסקה שבוצעה?

כן. ניתן לבטל עסקה שבוצעה לפי חוק מכר מרחוק וכל עוד לא בוצע שימוש במוצר והוא נמצא באריזתו המקורית.

האם הזנת פרטי האשראי באתר בטוחה?

הזנת פרטי האשראי באתר שלנו בטוחה לחלוטין. אנו שמים דגש רב על שמירת הפרטיות ואבטחת המידע של לקוחותינו. כל הנתונים שמוזנים באתר חסויים ומוגנים באמצעות מערכות האבטחה המתקדמות ביותר, בדומה לרכישה בכרטיס אשראי בחנות פיזית. בנוסף, אנו מציעים אפשרות לרכישה טלפונית או הפקדת תשלום ישירות לחשבון הבנק שלנו, למי שמעדיף זאת.

האם המחירים באתר כוללים מע"מ?

כן. כל המחירים באתר כוללים מע"מ, אלא אם צויין אחרת.

איך אדע שהמוצר שבתמונה זה מה שאני מקבל?

אנו עושים כל שביכולתנו לספק את המידע האמין והברור ביותר עבור לקוחותינו. במידה ויש לך ספק ניתן ליצור קשר עם המוקד הטלפוני לקבלת עזרה.

צריכים עזרה?
אנחנו כאן לעזור!
telegram הצטרפו לטלגרם שלנו
וקבלו קופון ₪50

נשמח לתת לך שירות

התקשרו או שלחו לנו הודעה ונעזור לכם בהקדם

סיכום הזמנה

אין מוצרים בסל הקניות.

חזור לחנות