מחפשים שדרוג לגינה שלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    מחסנים, ריהוט וציוד לגינה

    כל מה שצריך לדעת על מחסני אוורסט

    יש מחסני חצר רגילים שנועדו לאחסן חפצים או מוצרים שקשורים באזור החיצוני של הבית ויש מחסנים מסוג אוורסט שהוא הרבה יותר ממחסן. בגדלים מסוימים וחומרי גלם מעניינים המחסנים מדגמי האוורסט יכולים לשמש בתור הרבה יותר מאשר רק מחסן ויכולים להוות אפילו חדרי אופניים או יחידות דיור. המחסנים מעוצבים במידות גדולות במיוחד על פי המראה שדרוש ללקוח וכיום יש הרבה מאד מה לעשות איתם. כבר מזמן התחום של מחסני גינה וחוץ הפך להיות כזה שבעזרתו אפשר להגדיל משמעותית את מספר יחידות הנפח שבני המשפחה יכולים לעשות בהם שימוש והמחסן (שכלל לא משמש כמחסן) הוא בעצם עוד חדר בבית, אבל כזה שממוקם בגינה או בחצר.

    היתרונות המדהימים של מחסן אוורסט

    אפשר לומר שסדרת מחסן אוורסט כוללת לא מעט דגמים שחלקם הגדול כלל לא עונה להגדרה של מחסן. אין מדובר כאן אך ורק במשחקי מילים, שכן אוורסט היא סדרה של יחידות חצר שאפשר לבחור את המידות שלהן, את המראה או העיצוב שלהם, את החומרי הגלם שהן עשויות מהם וכמובן את המיקום המדויק שלהם בגינה. כך השימוש ביחידת החצר יכול להיות תואם למראה החיצוני – מחסן, חדר אופניים, משרד פרטי או חדר שירות לאחסון מכונת כביסה, חומרי ניקוי או מייבש כביסה. יש הרבה מאד מה לעשות עם יחידות אוורסט ולא בכדי הן מבוקשות מאד.

    למה למקם יחידה בגינה

    הגינה היא שטח חיצוני שצמוד לבית ואין סיבה שלא לעשות בה שימוש. מי שיש לו גינה גדולה לא חייב לעשות שימוש בכולה ויכול להיות שחלק ממנה הוא יעדיף להקדיש לעוד יחידת אחסון או דיור. הסיבה תהיה חוסר נפח או שטח בתוך הבית וכאן תיכנס הגינה לתמונה. מחסן מסוג אוורסט יכול לשמש בתור עוד חלל חשוב עבור בני המשפחה בלי שהם צריכים לבצע שינויים משמעותיים בתוך הבית פנימה.

    את הדגמים השונים של מחסני אוורסט תוכלו להשיג בחברת יוגן, שמתמחה בהתאמה אישית יחידות חצר וגינה לכל לקוח במחיר הגון ובליווי מקצועי בכל שלבי התהליך.

    מחפשים שדרוג לגינה שלכם? השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      מאמרים נוספים

      מחסן מפנל מבודד

      מחסני גינה עשויים מפנלים מבודדים הפתרון המושלם לצרכי האחסון שלך!  אם אתה מחפש פתרון אחסון אמין ועמיד לדברים שלך? מחסני גינה העשויים מפנלים מבודדים הם הפתרון המושלם לצרכים שלכם. מחסנים אלו נועדו לספק בידוד מעולה, הגנה מפני פגעי...

      מחסני גינה ללא תחרות

      עלייתם של מחסני הגינה מחסני גינה הפכו למרכיב עיקרי בחיי החוץ המודרניים, ומציעים לבעלי בתים חללים מגוונים שניתן להפוך לכל דבר, החל מאזור אחסון פשוט ועד למפלט מרשים בחצר האחורית. למחסן הגינה הנכון יש פוטנציאל לא...

      הרשמו לניוזלייטר שלנו והשארו מעודכנים בכל המבצעים


        אני מאשר שליחת דיוור

        בניית חנות וירטואלית

        Error: Contact form not found.

        שלחו לנו ווצאפ!
        1
        💬 שלחו לנו ווצאפ!
        Scan the code
        ברוכים הבאים ל-UGAN פתרונות מקיפים לגינה 🌳🏠🌳
        איך אפשר לעזור?