מחפשים שדרוג לגינה שלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    מחסנים, ריהוט וציוד לגינה

    הייחודיות של מחסן עשוי פנל בודד

    מחסני החצר הפכו בשנים האחרונות לנפוצים ומבוקשים מאד. הם הופכים את הגינה לפרקטית הרבה יותר ואמנם חלק מהשטח שלה מוקדש לאחסון חפצים או לעניינים פונקציונליים אחרים אבל כנראה מדובר בנפח אחסון או שימוש חשוב שאין אותו בתוך הבית. מחסן עשוי פנל בודד הוא המילה האחרונה בייצור מחסנים לחצר ולגינה והיתרון הגדול שלהם הוא ההקמה המהירה בזכות פנל אחד של כל אחת מדפנות המחסן. בעצם היותו של המחסן עשוי מפנל בודד אין כדי לרמוז על המראה או העיצוב שלו שבהחלט יכולים להיות מותאמים בדיוק לשימוש המיועד בו והמחסן יכול גם להשתלב היטב עם המראה של הגינה או החצר.

    היתרונות של מחסן מפנל בודד

    כאמור, היתרון הגדול ביותר הוא האפשרות של התאמה אישית ומודולרית של המחסן. כל דופן שלו עשויה מקורה אחת, פנל אחד, מה שמקל מאד על ההקמה של המחסן ומוסיף לעמידות שלו. הדפנות חזקות ועמידות וברגע שמסיימים להקים מחסן מפנל בודד הדפנות בעצם מחזיקות במקום זו את זו, מה שהופך את המחסן כולו ליחידה אחת חזקה שלא אמור לה קרות לה כלום והיא תישאר חזקה ואיתנה ללא הפסקה. במחסנים האלה אפשר לעשות מגוון רחב של שימושים, החל מאחסון של מכסחת דשא, שואב אבק וכל כלי עבודה אחר שממילא נדרש בגינה ועד שימוש בהם כמשרד חוץ, חדר אופניים או יחידת דיור קטנה.

    הפופולריות הגוברת למחסני חוץ

    אין כמעט חצר או גינה שלא רואים בהם מחסן עשוי פנל בודד או כל סוג אחר של מחסן. מאד נוח לאחסן בהם חפצים או פריטים שונים וכך לחסוך את הסחיבה שלהם כל פעם מתוך הבית. בנוסף, בעזרתם לא חייבים להכניס אל תוך הבית כלי עבודה או ציוד שילכלכו את הבית והם פשוט נשארים בחוץ בתוך מחסן ייעודי, נעולים ואין אליהם גישה עבור מי שאינו מורשה לעשות בהם שימוש.

    חברת יוגן מציעה מגוון רחב של יחידות חוץ מסוגים שונים, כמו גם מפנל בודד ומתמחה בהתאמה אישית של המחסן לכל לקוח ולכל שימוש עתידי.

    מחפשים שדרוג לגינה שלכם? השאירו פרטים ונחזור בהקדם

      מאמרים נוספים

      ריהוט גן מחיר

      במידה ואתם מעוניינים לגלות ריהוט גן מחיר משתלם במיוחד, חברת Ugan הינה ללא ספק המקום הנכון לבקר בו. יצירתה של פינת ישיבה מיוחדת ומעוצבת בגינה שלכם אינה חייבת להיות משימה מורכבת בשעה שאתם יכולים להיעזר...

      כך תאתרו מחסנים לגינה במבצע

      מעבר לערך המוסף שיש בגינה צמודה לבית הפרטי מדובר גם בשטח שאפשר לנצל בצורה פרקטית לצרכים שונים של בני המשפחה אשר מתגוררים בבית. לא מעט פריטים או אביזרים כאלה ואחרים יכולים להיות מאוחסנים ברחבי הגינה...

      הרשמו לניוזלייטר שלנו והשארו מעודכנים בכל המבצעים


        אני מאשר שליחת דיוור

        בניית חנות וירטואלית

        Error: Contact form not found.

        שלחו לנו ווצאפ!
        1
        💬 שלחו לנו ווצאפ!
        Scan the code
        ברוכים הבאים ל-UGAN פתרונות מקיפים לגינה 🌳🏠🌳
        איך אפשר לעזור?